Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kebab Gutek
Treść opinii: Obsługa posiada odpowiednie kwalifikacje nabyte podczas pracy w podobnym barze. Nie posiada jednak odpowiednich kwalifikacji interpersonalnych. Przyjmuje zamówienia nie udzielając żadnych informacji (np. o ilości złożonych już zamówień). Dochodzi do niemiłych sytuacji, gdy oczekujemy na zamówienie a do lokalu wchodzi kilka osób, które na zewnątrz czekały na zamówienie i czas oczekiwania niespodziewanie dla nas się wydłuża. Ponieważ można również zamówić danie na telefon, to czasem okazuje się, że mimo dwóch, trzech osób w lokalu faktyczna kolejka jest znacznie dłuższa, o czym właściciel nie informuje, by nie tracić klienta. Duża reklama szeptana powoduje sporą ilość zamówień, ale ma to swoje skutki uboczne w postaci nie sprzątanego na bieżąco lokalu. Pod stołami walają się resztki jedzenia, ogromnym problemem są uporczywe muchy. Ilość zamówień i związana z tym presja czasowa powodują, że zamówienia są czasem mylone.