Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: W niedzielny wieczór, w ramach zabicia czasu wybrałam się do Galerii Krakowskiej po zakupy. Cel był nieco inny niż zakup odzieży, ale wstąpiłam do H&M. Wystrój w sklepie, jak na warunki wyprzedaży, mile mnie zaskoczył. W przeciwieństwie do wielu 'sieciówek'w tym czasie, panował względny porządek. Obsługa uwijała się z odnoszeniem ubrań z przymierzalni na wieszaki. Jednak przy tej pracy, niespecjalnie zwracała uwagi na potencjalnego klienta, w tym wypadku mnie. Kiedy już udało mi się nawiązać kontakt z jedną z osób z obsługi, informacja na temat rzeczy, której poszukiwałam była dość niejasna (cytuję: 'wiszą tam, proszę poszukać'), wskazanie palcem to jednak mało istotna informacja w perspektywie poszukiwań konkretnego rozmiaru. Wbrew pozorom ten czynnik (w kwestii ubioru) ma istotne znaczenie. Nie udało mi się odnaleźć tego, czego poszukiwałam, jednak jestem w stanie zrozumieć, że pracownicy muszą wykonać swoje zadania, a do zamknięcia sklepu pozostawało niewiele czasu. Nie zmienia to faktu, że będę tam zaglądać. Choćby po to, żeby sprawdzić, czy w innych godzinach sytuacja wygląda podobnie, czy to był jedynie niefortunny zbieg okoliczności.