Opinia użytkownika: hollyshit
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Niedawno wybrałam się z partnerem do Castoramy. Sklep, toalety i teren wokół sklepu były czyste, bez zarzutu. Pracownicy, zapytani gdzie mogliśmy znaleźć potrzebne nam produkty byli bardzo pomocni. Problem pojawił się, gdy chcieliśmy kupić odcinek potrzebnego nam kabla. Na stoisku elektrycznym nie było nikogo. Zaczepiliśmy więc jedną z pracownic, która szybko zgłosiła podanie komunikatu o poproszenie pracownika tego działu do alejki z kablami. Ogłoszenie zostało wydane, jednak od samego ogłoszenia czekaliśmy ok. 20 min. w alejce, czekając na obsługę. Jak się okazało, pracownik nie pojawił się w tej alejce, zamiast tego zabrał się za obsługiwanie grupy kobiet w alejce z oświetleniem. Po skończeniu stał tam dalej. Musieliśmy podejść do niego osobiście i poprosić o przyjście. To jeszcze nie koniec, miał do obsłużenia 2 klientów, najpierw obsłużył jednego pana, po czym opuścił go, poszedł po świstek papieru by wypełnić go przy nas informacjami na temat wybranego towaru, wrócił, obsłużył nas i znów udał się po identyczną kartkę. Przy kasach, jednak przywitał nas uśmiech kasjerki szukającej osób do obsłużenia i zerowa kolejka. Nie zmienia to faktu, że straciliśmy 20 min, po to by ktoś odmierzył nam i uciął 1 metr kabla.