Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Na negatywne wrażenie o firmie ubezpieczeniowej Allianz wpłyął brak sprawnego kanału komunikacyjnego pomiędzy klientem a agentem firmy. Po wyslaniu zapytania drogą mailową odpowiedź została przysłana po 7 dniach. Otrzymany mail był przejrzysty, podpisany imieniem i nazwiskiem a treść udzielonej odpowiedzi była niekompleksowa. Czas oczekiwania na podniesienie słuchawki wyniósł 3 minuty. Kolejna próba nawiązania telefonicznego kontaktu została odnotowana w systemie telefonicznym, który według procedur firmy zapewnia jak najszybszy kontakt z klientem po podaniu przez niego numeru telefonu. Kontakt agenta nastąpił jednak dopiero po kilku dnich. Natomiast na pozytywną opinię o firmię mial wpływ sprawny przebieg podpisania umowy, w której składka ubezpieczeniowa była zgodna z wliczeniami kalkuratora podanego na stronie internetowej.