Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: NZOZ Poradnia Ginekologiczno-Położnicza
Treść opinii: Przed każdym pójściem do poradni największym strachem napawał mnie kontakt z paniami w recepcji. Zdarzały się, że głośno kwestionowały powody wizyt lub mówiły o problemach zdrowotnych przy innych oczekujących na rejestrację pacjentkach, a na dodatek nie były zbyt miłe. Dziś byłam pod tym względem naprawdę bardzo przyjemnie zaskoczona - panie w recepcji były bardzo miłe, zwracały się do mnie po imieniu (podobnie w punkcie położnych), wszystko dokładnie tłumaczyły i nie szczędziły uśmiechu. Być może przyczyną poprawy (znacznej) jakości usług jest ankieta dostępna w rejestracji dla pacjentek, w której ocenia się właśnie takie punkty, jak stopień realizacji usługi, kulturę obsługi itp. Lekarz spóźnił się o ponad 40 minut, ale badanie wykonał kompleksowo. W poradni panuje porządek i dobra organizacja pracy, ale czas oczekiwania na obsługę zdecydowanie mógłby ulec skróceniu, na przykład poprzez zwiększenie liczby pracujących lekarzy lub wydłużenie godzin przyjmowania pacjentek.