Opinia użytkownika: Anna_3031
Dotycząca firmy: Bokaro
Treść opinii: Do salonu Bokaro wybrałam się w celach poglądowych. Niebawem stanę przed przymusem zakupu wanny, a z moją zdolnością do podejmowania decyzji muszę dużo wcześniej poznać oferty sklepów z wyposażeniem łazienek. Już na wejściu zauroczyła mnie przestrzeń tego miejsca. W końcu trafiłam do sklepu, gdzie są przestronne ekspozycje i nie trzeba mocno wysilać wyobraźni, żeby zobaczyć jak dane kafelki się zaprezentują na ścianach. Poza tym całkiem ciekawy asortyment wanien. Ceny nie należą do najwyższych ani nie są najlepsze. Trzeba natomiast przyznać, że podczas mojej wizyty w Bokarko nie było widać w ogóle obsługi. Zarówno weszłam do salonu jak i z niego wyszłam, jakby niezauważona. Nie było, „dzień dobry”, ani „do widzenia”. Faktycznie w takim miejscu przydałby się ktoś, kto podejdzie do klienta i spyta czy może w czymś pomóc, doradzić. Tego brakuje. Ludzie z drugiej strony lady raczej zajęci byli sobą. Z tego co zauważyłam, sprzedawców było sporo, szkoda jednak, że nie potrafię zachęcić do skorzystania z oferty. O negocjacji cen dowiedziałam się po wizycie w salonie od znajomych… Szkoda. Zmieniłabym również miejsce leżakowania ulotek reklamowych, które akurat lubię przeglądać i fajnie, kiedy są na wyciągnie ręki, a nie jak w salonie Bokarko – jakby pochowane na parapetach za ekspozycjami lub zakurzone pod wanną. Ogólnie natomiast polecam miejsce ze względu na dosyć szeroki asortyment. Jednak mimo kiepskiej obsługi, nie wrócę po kupno wanny w to miejsce.