Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepi sieci Carrefour w Galerii Krakowskiej na poziomie -1. Wiem, że w sklepie spożywczym w rejonie dworca jest zawsze sporo klientów ale bałagan i chaos jaki panuje w tym sklepie według mnie można by było chociaż starać się zmniejszyć lepszą organizacją. Po wejściu na sklep czasami są dostępne koszyczki czasami nie. Ja i tak nie potzrebowałam koszyczka, więc nie sprawiło mi to różnicy, że ich nie ma. Brak cen przy niektórych napojach stanowczo utrudniał mi decyzję co mam nabyć do picia. Przy pieczywie były ceny, ale znalezienie jednorazowego woreczka graniczyło z cudem. Nie wiem czemu jaki kol wiek towar w tym sklepie wykładany jest tak, ze zaczyna się go wykładać po czym porzuca się go na dłuższą chwilę. A to stanowczo utrudnia poruszanie się po sklepie. według mnie przy tej lokalizacji sklepu i dużej ilości klientów strategie marketingowe są bezużyteczne i należało by pomyśleć nad innymi dostosowanymi do sklepu o tej lokalizacji. Przy kasach korki i zmęczone apatyczne kasjerki. Kolejki i tłok odstrasza ceny są wysokie, ale jak na napoje w rejonie dworca to i tak najkorzystniejsze w tym rejonie. Może mała reorganizacja? kasa ekspres do 5 produktów?