Opinia użytkownika: Aleksander_69
Dotycząca firmy: Delamo.pl
Treść opinii: Kilka tygodni temu na stronie groupon.pl dostępne były bony o wartości 50 zł, w cenie 25 zł na cały asortyment zakupiony w sklepie delamo.pl. Przejrzałam ofertę i kupiłam wspomniany bon. Niestety okazało się, że produkty, którymi jestem zainteresowana są niedostępne, musiałam wykazać się cierpliwością. Za pomocą formularza ze strony zamówiłam je, a pracownicy serwisu poinformowali mnie o terminie, w którym możliwy będzie zakup. Do minusów - w ocenie kupującego - należy fakt, że na stronie, gdzie prezentowane są kolczyki, wisiory czy inne elementy biżuterii, niewidoczna jest informacja o chwilowym braku danego przedmiotu. Żeby poznać ten status, należy wejść na podstronę i tam widnieje taka notatka. Na podstronie istnieje też możliwość zamówienia danego produktu. Czas oczekiwania na brakujące przedmioty jest zróżnicowany, na wisiorek czekałam od 13.06.11 do 13.07.11. Chciałam kupić dwie sztuki, ale serwis oferował tylko jedną. Do plusów należy fakt, że przy zakupie powyżej 100 zł przesyłka jest gratis. Gdy pojawił się błąd przy finalizacji transakcji, po telefonie do pracowników serwisu, został on szybko usunięty. Istnieje możliwość płatności online oraz inne. Zakupy uważam za udane, oczekuję teraz przesyłki. W regulaminie przeczytałam zapewnienie, że paczka zostanie wysłana do 24 godzin od zaksięgowania kwoty na koncie serwisu.