Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: No niestety tym razem zakupy w Polo to rozczarowanie. Od samego wejścia było brudno. Parking jeszcze wyglądał w miarę, ale strefa korytarza między sklepikami i strefa wejścia na halę sprzedaży to już niestety inna baja. Podłoga nieumyta, poplamiona z papierkami i śmieciami. Brak małych ręcznych koszyków to drugi minus tego sklepu, ale powoli da się przyzwyczaić. Na hali sprzedaży już w miarę czysto. Towar dobrze ułożony, ceny widoczne i nawet konkurencyjne. Obsługa była ubrana w firmowe koszulki Polo Marketu, niestety pytania o towar kończyły się odpowiedzią, niech pan idzie zobaczy tam za drugim regałem, itp. Włożyłem kilka produktów do koszyka i poszedłem do kasy. Nie wiem czy tak jest zawsze, czy tylko ja tak trafiam, ale kiedy jestem otwarta jest kasa tylko przy alkoholach. Nie ma przy niej taśmy i z kilkoma produktami jest problem, żeby zmieścić się z nimi na ladzie. Stanąłem w kolejce, byłem czwarty, po chwili za mną stanęły jeszcze trzy osoby. Pani przy ladzie wcisnęła przycisk i rozległ się dźwięk dzwonka. Pomyślałem, że zaraz otworzą niwą kasę, więc wyszedłem z kolejki. Nie myliłem się. Do nowo otwartej kasy podszedłem jako pierwszy. Tutaj już rutynowa obsługa - bez zbędnych grzeczności ze strony kasjerki typu Dzień dobry - i już po kilku chwilach mogłem iść z zakupami do domu. Cóż nic ująć nic dodać.