Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Calzedonia
Treść opinii: Postanowiłem kupić kostium kąpielowy, zobaczyłam że akurat jest wyprzedaż co zmotywowało mnie żeby wstąpić do tego sklepu. Mimo tego że dwie ekspedientki nie były zajęte, oprócz mnie była jedna klientka w przymierzalni, nie przywitały mnie. Zacząłem oglądać kostiumy i nikt nie podszedł do mnie aby zapytać czy w czymś mi nie pomoc/czegoś podać. Zirytowany cała ta sytuacją sam wziąłem upatrzony strój i podszedłem do lady zapytać o większy rozmiar. Pani popatrzyła sie na mnie znudzona i zaczęła szukać, po paru minutach dostałem strój w dobrym rozmiarze. Po 15 minutach przymierzania i zastanawiania sie nad kupnem usłyszałem że ekspedientka zza przymierzalni pyta czy wszystko dobrze, czy nie podać czegoś innego, odpowiedziałem ze nie dziękuje wszystko w porządku, szybko przebrałem sie i poszedłem do kasy. Ponieważ nie byłem ostatecznie zdecydowany co do zakupu zapytałam czy panie nie mogą mi go odłożyć na jakiś czas. Ekspedientka zmierzyła mnie wzrokiem długo sie nie odzywała po czym powiedziała oschle ze towarów przecenionych nie odkładają, oburzony całą sytuacją podziękowałem i opuściłem sklep.