Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Naj
Treść opinii: Prasa w szeroko rozumianym pojęciu kobieca obfituje w mnogość tytułów . Konkurencja jest duża, nie każdy tytuł ją wytrzymuje. Zwłaszcza że po pierwsze tematy się powielają , powracają i stają się nudne. Druga rzecz to internet gdzie znajdziemy wszystko co nam do małego szczęścia trzeba w tym interesującą lekturę. By całkowicie z rynku nie zniknąć wydawcy podejmują różne zabiegi. Obniżają cenę dopasowując ją do konkurenta, dołączając tzw. ”prezenty” za które dodatkowo płacimy lub tak jak to miało miejsce w przypadku NAJ zmieniają częstotliwość wydań. Naj najpierw długo, długo było tygodnikiem, od roku ukazuje się jako miesięcznik. Letni, lipcowy numer zaproponowano w dwóch formatach, dołączono również błyszczyk Yves Roche. By zachęcić nie wątpliwie do zakupu tego mniejszego formatu. Podziałało jak nigdy. Cena 6,99 i kosmetyk skłoniły mnie do zakupu. Gazetkę zabieram do podróży , bardziej do obejrzenia niż poczytania. Treści jest nie za wiele . Ponad sto stron (wydanie wakacyjne, mało formatowe) o życiu, zdrowiu modzie i urodzie. Propozycje turystyczne i zakupowe. Fajnie że na ostatnich stronach jest zamieszczona lista sklepów z których pochodzą propozycje modowe i aranżacyjne. Przyjemnie zdjęcia od czytelników. Całość jest poprawna, trzyma rynkowy poziom i widać otwartość na potrzeby klienta.