Opinia użytkownika: Agnieszka_2502
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dotyczy hipermarketu Carrefoul w nowo powstałym Turawa Parku. Obsługa bardzo życzliwa, pomocna, ale jeżeli chodzi o punkt obsługi klienta to : niezorientowany na promocje jakie są obecnie w gazetce reklamowej , nie chcący służyć pomocą (mimo tego , że byłam z małym dzieckiem, nie chciała mi Pani przynieść odpowiedniego towaru), bardzo chętnie za to oddała mi pani pieniądze. Dodam jeszcze , że ruchu tam specjalnego jakoś nie ma, ja byłam jedyną klientką i ochroniarz obok mnie, więc nie sądzę , żeby pójście po 1 słoiczek dania dla dziecka,które jest w promocji, sprawiłoby Pani trudność. Pani powiedziała, że nie wszystkie dania są w promocji i może jedynie zwrócić mi pieniądze . Jak otrzymam pieniądze ze zwrotu, to mogę wejść jeszcze raz , żeby wybrać inny słoiczek, który jest w aktualnej promocji (ale to trzeba doczytać małym druczkiem, bo ona nie wie, które są promocyjnymi). Bardzo mi się to nie spodobało, tym bardziej, że nie było nikogo, prawie pusty sklep i ochroniarz obok, który mógłby poinformować osobę,która by przyszła składać reklamację, że Pani na minutkę wyszła. Dla mnie był to problem , gdyż z małym dzieckiem i siatką pełną wcześniej kupionych zakupów, wcale nie było to takie proste. Stąd oceny moje dotyczą Pani z działu reklamacji.