Opinia użytkownika: Agent
Dotycząca firmy: laptopy.net
Treść opinii: Sklep oceniam bardzo negatywanie przedewszystkim dlatego, że sprzedaje komputery używane jako nowe !!!. Przekonałem sie na własnej skórze, po zgłoszeniu po 3 tygodniach usterki do serwisu uzyskałem informacje, że mam laptopa po naprawie. Obsługa w trakcie samej sprzedaży, miła lecz bardzo chaotyczna, sam sklep to raczej magazyn, który nie jest sprzątany od początku jego istnienia. W trakcie obsługi popijanie kawy przez handlowca/sprzedawce. Plamy od kawy na biurku, nagminne odbieranie telefonów w trakcie naszej rozmowy. Po zgłoszeniu mojej reklamacji, obsługa pogorszyła się do do granicy, która praktycznie nie jest spotykana w dzisiejszych czasach. Nigdy nie odzwoniono do mnie, pracownicy i własciciel nie odbierają telefonów, brak odpowiedzi na maile. Po osobistej wizycie zwrot gotówki i koniec męczarni trwało to około 3 tygodni.