Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię, bo wkurzył mnie fakt dodatkowej usługi na mojej komórce „granie na czekanie” Powitał mnie miły, uprzejmy głos pracownika Marcina ,który bez słów sprzeciwu wyłączył mi tę usługę. Na moje pytanie dlaczego mi została włączona skoro o nią nie prosiłam, usłyszałam już nie do ,końca jasne tłumaczenie, że: prawdopodobnie…, on nie jest w stanie określić…, być może…., nie jest w stanie mi powiedzieć, gdyż jest to usługa jeszcze Ery, od 5.06 nastąpiło przekształcenie i takie tam dyrdymały. Pewnie miał rację, tylko przekształcenie nie nastąpiło z dnia na dzień lecz był to proces trwający w czasie i z pewnością nie pół roku (wtedy przedłużałam umowę) a dłużej no i w tym okresie wszelkie działania Ery były w porozumieniu z nowym operatorem, więc ich następstwa zostały niejako przejęte. Owszem był bardzo miły i uprzejmy, zaproponował kontakt w ramach nowości T- Mobile,która się rozwija i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, hasłowo wspomniał o niektórych propozycjach, zachwalając mój okres korzystania z usług na komórkę – to dobra metoda „na klienta”, kultura słowa ponad wszystko.Z tej stosunkowo krótkiej rozmowy wynikało, że posiada sporą wiedzę na temat produktów ale na pełniejszą rozmowę umówił się ze mną na koniec września (moja propozycja terminu), jak sam zaznaczył w czasie dla mnie dogodnym.