Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cafe Molus
Treść opinii: Kompetencje i zachowanie personelu: Od samego wejścia Pani za kontuarem wyłapała moje spojrzenie i z uśmiechem przywitała. Podczas obsługi była bardzo miła, kompetentna, z wyglądu schludna i zadbana. Zamówiłam kawę, zaproponowała mi „coś do kawy”, ale ponieważ czekałam na kogoś, powiedziałam, że owszem, ale trochę później. Trochę gorzej było gdy już usiadłam do stolika. Ponieważ na swoje umówione spotkanie musiałam trochę poczekać, miałam chwilę na obserwację. Na swoją kartę z ofertą nie doczekałam się, w końcu sama poszłam po nią na salę; kolejni goście, którzy przychodzili również długo musieli czekać na kartę, a później na zamówienie. Tak samo długie oczekiwanie było na ewentualne domówienie czegoś, jak również na sprzątnięcie ze stolika. Sposobem było czekanie aż pojawi się kelner do innego klienta i przywołanie - co trochę denerwowało. Oferta szeroka, niestety ceny wydają mi się wysokie. Za kawę i porcję lodów (jednych z najtańszych) około 22 zł. Gdyby tak pójść na lody z 4 osobową rodziną – wydatek prawie 90 złotowy wydaje mi się zbyt wysoki. Wygląd lokalu: nic do zarzucenia, miło, czysto i przytulnie, kawiarnia ma stoliki w lokalu i w bardzo ładnym ogródku.