Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Saturn w Magnolii we Wrocławiu. Dwa piętra, duża powierzchnia. Nawet, kiedy wiemy co chcemy kupić łatwo zagubić się – niezbyt dobre logicznie rozmieszczenie rodzajów towarów, bardzo szeroki ich wybór. Szeroki wybór zdaje się zaletą, a nie wadą. Tak, ale tylko w przypadku pomocy ze strony sprzedawców. Na ich pomoc oczywiście można liczyć, o ile… się ich znajdzie. Przykładem może być choćby próba kupienia telefonu komórkowego. Na półkach pogrupowane są modele w podobnych cenach. To zaleta, ale jak wybrać telefon taki, który będzie spełniał nasze oczekiwania. Przydałby się fachowiec… Zwracamy się więc do przebiegającego obok pracownika i możemy być pewni, że odpowie, iż jest nie z tego działu. Informuje, że trzeba czekać na kolegę, który jest: „w magazynie”, „na zapleczu”, „zaraz będzie”, itp. itd. Czeka się zwykle kilkanaście minut, zanim poprosi się o pomoc następnego, przemierzającego z wielką szybkością sklep pracownika. To ten z innego działu, zmierzający "do magazynu", "na zaplecze", ten który dla klienta innego działu „zaraz będzie”. Cierpliwi oczywiście doczekają się w końcu właściwego człowieka i rzeczywiście porada zwykle bywa fachowa, ale niesmak pozostaje…