Opinia użytkownika: Joanna_1863
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: W sklepie było mnóstwo klientów- duża kolejka do kasy i do przymierzalni. Kolejka do przymierzalni szła sprawnie- mężczyzna z obsługi liczył ubrania, podawał numerek, po przymierzeniu odbierał ubrania i zapraszał do kasy. Wszystko robił z uśmiechem na twarzy i odpowiadał na każde pytanie zadane przez klienta. Próbując znaleźć pasujący na mnie rozmiar sukienki chciałam doradzić się sprzedawcy, ale przez dłuższy czas nie widziałam na sklepie nikogo innego prócz sprzedawcy przy kasie. Po 5 min znalazłam kobietę ze smyczą z logo firmy ( wśród wieli klientów ciężko wypatrzyć osobę ze smyczą, normalnie ubraną, bez żadnego identyfikatora/plakietki ), która sprawnie pokazała mi, gdzie wiszą sukienki, które mnie interesują. Nie zdążyłam podziękować za pomoc, ponieważ szybko ode mnie odeszła. W kolejce do kasy stałam 20 min-Sprzedawczyni była tylko 1 na bardzo długą kolejkę klientów. Wszystko robiła mechanicznie, nie patrzyła na klientów, mówiła tylko kwotę do zapłaty i nic więcej.