Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Marfarm
Treść opinii: Ocena jakości obsługi w tej Aptece składa się w pewnym sensie z dwóch ocen.Czyli pytania o tzw Suplementy diety oraz próbę jego odbioru dwa dni robocze później. W piątek weszłam po 19.00 do apteki. Raz do roku zakupuję kapsułki z lucerną ( pominę nazwę) tak profilaktycznie. Niestety w tym roku nie spotkałam nigdzie tego preparatu. Weszłam do apteki gdzie pomimo finalizowania zakupów klientki przy ladzie Pani farmaceutka powitała mnie serdecznym uśmiechem. Gdy wydała resztę i podała paragon przyszła moja kolej. Spytałam o konkretny preparat Pani stwierdziła, ze raczej go nie ma i dość dawno go już nie było. Po czym sprawdziła w komputerze i powiedziała, ze nie ma tego preparatu. Że jest jego wersja Max forte czy jakoś tak zanim usłyszałam cenę odrazi powiedziałam, że wolałabym wariant podstawowy, no ale trudno w takim razie skoro nie ma. Pani zaproponowała mi sprowadzenie na dzień następny tego preparatu. Podała mi też wizytówkę apteki abym zadzwoniła i upewniła się czy jest ten preparat. Gdy wyraziłam wątpliwość czy będę mogła go odebrać w sobotę Pani uśmiechem rozwiała moją wątpliwość i powiedziała, że nie muszę odrazu jutro po niego przychodzić, jeżeli tylko będzie w hurtowni to zaczeka do przyszłego tygodnia. Byłam mile zaskoczona. oczywiście, że poprosiłam o zamówienie tego preparatu. Dodatkowym zaskoczeniem było tez dla mnie, że mimo, że to był piątek późna godzina już w sumie to Pani była miła serdeczna i po prostu chciało się jej sprawdzać itp. Podejmować próbę dzwonienia do hurtowni (telefon niestety był zajęty).