Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Zgłosiłem się do biura obsługi klienta celem złożenia reklamacji na odkurzacz. Pracownica od razu powiedziała, że może być problem ponieważ nie dostarczyłem karty gwarancyjnej. Więc wytłumaczyłem, że przy zgłaszaniu niezgodności towaru z umową nie ma takiej potrzeby. Ta odpowiedziała, że takie uprawnienia przysługują przez 7 dni. Jednak, gdy się uparłem, ta wyrazie zdenerwowana podarła wydrukowane zgłoszenie gwarancyjne i sporządziła nowe. Mam wrażenie, że szefostwo marketu zmusza pracowników do wprowadzania klientów w błąd licząc, że ci nie skorzystają z przysługujących im uprawnień. Sposób załatwiania reklamacji przez Reala zniechęca do kupna w tym sklepie droższego sprzętu. Na terenie sklepu było czysto. Na parkingu były widoczne pojedyncze śmieci.