Opinia użytkownika: Fuksio
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklepy "Netto" cechują się różnorodnością wyboru towarów. Nie mam tu na myśli artykułów spożywczych, a raczej towary z półek wyposażenia domowego (naczynia, niewielkie meble, dodatki do łazienki-kuchni itp.) oraz towary, które są trudne do sklasyfikowania w supermarkecie m.in.: grille, opony do aut. Pojawiają się one rzadko, jednak przyciągają swoją niską ceną. Ciekawość też wzbudzają towary spożywcze skandynawskiego pochodzenia ("Netto" jest duńskie). Z obserwacji wynika, że nie cieszą się popularnością, jednak w spontanicznych rozmowach, niespodziewanie można usłyszeć odwołania do asortymentu "Netto". "Netto" w Pieszycach niczym nie różni się od sklepów spod tego samego logo z innych miast, a nawet z Kopenhagi. Jest przejrzyste i dość swobodne. Szerokie chodniki ułatwiają mijanie się z innymi klientami. Niektóre towary są w pudełkach lub zafoliowane np.: wody mineralne, soki, napoje gazowane. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się środkowe regały, to tam znajduje się przeróżne artykuły wspomniane przeze mnie wyżej. Rzadko są poukładane, posegregowane. Czasami ciężko dopasować cenę do danego towaru. Są bardzo różnorodne i nietypowe (mała lampka na usb do oświetlania klawiatury laptopa, na jedną diodę). W Pieszycach obsługa jest odpowiednio dobrana. Dbająca o klienta i nie pozwalająca na zbytnie rozciągnięcie się kolejki przy kasie. W sklepie nie ma towarów luksusowych, nie ma też dużego wyboru produktów. Po kilka rodzajów artykułów z danej branży, z danego przeznaczenia. Możliwość wnoszenia płatności kartą, jest plusem, gdyż w tym samym mieście w "Biedronce" już takie możliwości nie ma. Duży parking, oświetlony. Bankomat zaraz przy wejściu. W samym supermarkecie, niezależne stoiska sprzedaży wyrobów tytoniowych, prasy, wędlin, mięsa, piekarnia. W głównym korytarzu tablica ogłoszeń dostępna dla wszystkich. Rysunki na urodziny "Netto" z jednej z lokalnym szkół podstawowych. "Netto" jest nastawione na szybkie i standardowe zaspokojenie potrzeb klienta. Jego różnorodność i niespodzianki ofertowe (np.: limitowana wersja czeskiego piwa Budweiser) uatrakcyjniają go, stwarzając wabik nawet dla wymagających klientów.