Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: W sobotę, jak co tydzień wybrałam się na zakupy. Trafiłam do POLO Marketu, gdzie postanowiłam przede wszystkim zakupić asortyment z działu mięsnego. Czekała mnie niestety niemiła niespodzianka. W kolejce stało ok 12 osób, co powodowało zajęcie całej alejki, utrudniając przejście pozostałym klientom. Za ladą znajdowały się 3 ekspedientki - obsługą zajmowała się jedna z nich, co przy takiej kolejce wydaje się niewłaściwą organizacją pracy. Po ok 30 minutach nastała moja kolej, jednakże jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Pracownica była opryskliwa, "rzucała" tylko słowa "co?", "ile?" nie słuchając do końca klienta. Ekspedientce nie szkoda także było czasu na rozmowę z koleżankami - w ten sposób dowiedziałam się co się działo na grillu u wyżej wymienionej Pani. Na koniec usłyszałam wyuczoną formułkę "Dziękuję, życzę miłego dnia." jednak ton i mina pracownicy życzyły mi czegoś wręcz przeciwnego. Odnosząc się do asortymentu to był on zadowalający, ceny atrakcyjne, szczególnie biorąc pod uwagę promocje. Miejsce obsługi schludne i czyste, nieco gorzej wyglądały np krajalnice.