Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dzisiejszy dzień oznaczał dla mnie ciągłe telefony do Orange. Narobiłam bałaganu podczas zamawiania umowy na internet i musiałam się z tego jak najszybciej wyplątać. Jednego dnia zamówiłam dwie umowy, jedną dla nowych klienó\tów i drugą dla przedłużających umowę. Oczywiście tą pierwszą zamówioną przez przypadek musiałam anulować. Zadzwoniłam na infolinię dotyczącą zakupów internetowych Orange. Mój czas oczekiwania na konsultantkę był naprawdę bardzo krótki. Po chwili zgłosiła się pracownica, która po przedstawieniu się zapytała mnie w czym może mi pomóc. Kiedy przedstawiłam jej swój problem pracownica poprosiła mnie o podanie numeru zamówienia. Okazało się, że anulowanie mojego zamówienia nie jest jeszcze możliwe bowiem nie zostało ono jeszcze poddane weryfikacji. Pomyślałam, że będę musiała zadzwonić jutro. Jednak w tym momencie konsultantka bardzo mnie zaskoczyła. Pracownica powiedziała, że pracuje do 21 i będzie monitorowała moją sprawę. Obiecała, że jeśli jej się uda to anuluje zamówienie a później oddzwoni do mnie i mnie o tym poinformuje. Byłam naprawdę mile zaskoczona. Konsultantka powiedziała, że jeśli nie uda jej się dzisiaj tego zrobić a ja nie otrzymam od niej telefonu, będzie to oznaczało że mam zadzwonić jutro. Konsultantka powiedziała, że jutro pracuje od 12, ale infolinia jest czynna od 8 rano. Mimo tego, że nie załatwiłam swojej sprawy zostałam bardzo dobrze obsłużona.