Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kiedy porównałam oferty Orange w biurze obsługi klienta i ofertę internetową, ta druga wypadła znacznie lepiej. Postanowiłam już dzisiaj przedłużyć umowę, która kończy mi się pod koniec września. Bez problemu na stronie Orange odnalazłam zakładkę z ofertą internetu mobilnego. Wypełniłam formularz i zamówiłam umowę wraz z modemem. Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymałam numer zamówienia podsumowanie całej umowy. Dopiero wtedy zobaczyłam, że do kwoty pierwszej faktury zostanie dołączona opłata aktywizacyjna w wysokości 61 zł. Bardzo mnie to zdziwiło bowiem korzystam z internetu Orange wiele lat. W lewym górnym rogu strony wyświetlał się numer na infolinię dla osób mających pytanie w związku ze zakupami internetowymi. Postanowiłam zadzwonić pod podany numer i zapytać skąd wzięła się owa opłata. Dodzwoniłam się bardzo szybko. Ki8edy wytłumaczyłam na czym polega mój problem okazało się, że wypełniłam formularz dla nowych klientów a nie przedłużających umowę i stąd ta opłata aktywacyjna. Konsultantka poradziła mi abym zadzwoniła za dwie godziny, bowiem dopiero po tym czasie będę mogła anulować swoją umowę. Przez te problemy zaczęłam powoli żałować, że nie przedłużyłam umowy w salonie. Mimo wszystko uparłam się na zakupy przez internet bowiem za modem zapłacę symboliczną złotówkę, w biurze obsługi zapłaciłabym 49 zł, natomiast w salonie 159 zł.