Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Niedługo kończy mi się umowa na Orange Free Internet więc postanowiłam zorientować się co Orange ma mi do zaproponowania. Zwykle brakuje mi czasu na pójście do salonu Orange więc zadzwoniłam na infolinię. Mój czas oczekiwania na konsultantkę był bardzo krótki. Pracownica udzieliła mi szczegółowych informacji na temat przedłużenia umowy i zaproponowała zakup modemu za 49 zł. Wcześniej sprawdzałam tą ofertę w internecie i zauważyłam, że przedłużając umowę przez Internet ten sam modem mogę kupić za 1 zł. Podziękowałam więc konsultantce i powiedziałam że korzystniejsza jest dla mnie oferta internetowa. Uważam, że konsultantka była odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Pracownica miała dobrą dykcję i przyjemny głos. Poza tym wykazała się sporą wiedzą i nie próbowała wcisnąć mi niczego na siłę co często zdarza się w sprzedaży telefonicznej. uzyskałam od niej informację na temat wybranego przeze mnie modemu. Pracownica upewniła mnie, że będzie on działał w moim systemie operacyjnym komputera. Jedyny minus jest taki, że oferta internetowa jest znacznie lepsza niż ta którą zaproponowano mi w biurze obsługi klienta.