Opinia użytkownika: Jan_61
Dotycząca firmy: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Treść opinii: Poszedłem tylko po informacje, cierpliwie musiałem czekać jedynie 1h30min żeby dowiedzieć się tego co było napisane na broszurze informacyjnej. Miejsce parkingowe było wolne i czyste. Podobnie budynek, od dyżurnego otrzymałem informacje gdzie się udać w celu informacyjnym, przede mną było około 8 os. Wszyscy mieli gdzie usiąść, ale i tak nie zmienia to faktu, że żeby się czegokolwiek dowiedzieć musisz swoje wysiedzieć. Pani która mnie obsługiwała czytała broszur dostępna na trykotażu nie miała identyfikatora. Była miła i uprzejma, ładnie ubrana.Przywitał mnie i zrobiła analizę kierunku który by mi najbardziej odpowiadał. Niestety czas oczekiwania przyćmił wszystkie plusy. Dodam tylko że to jest okres składania papierów na uczelnie, więc jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć w tradycyjny sposób to musisz się uzbroić w cirpliwość