Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Zauważyłam dziwną procedurę przy kasach w sklepie Auchan. Przede mną klientka chciała kupić trzy doładowania pre paid. Kasjerka powiedziała, że nie może jej ich sprzedać. Zaproponowała, że jedno doładowanie doliczy jej do rachunku, drugie sprzeda osobno a trzecie doliczy do naszego rachunku, a klientka odda nam pieniądze. Dziwna kombinacja alpejska. Kasjerka zaczęła robić tak jak powiedziała. Kiedy skasowała już doładowanie na nasz rachunek zapytałam, czy doładowanie będzie wydrukowane osobno, czy na paragonie. Kasjerka powiedziała, że na paragonie. Powiedziałam, że w takim razie nie będę mogła pomóc, bo będę potrzebowała paragon do rozliczenie się i nie mogę dać go tej drugiej pani.. Kasjerka powiedziała, ze w takim razie musi zawołać kogoś do usunięcia tej pozycji. Klientka zrezygnowała z doładowania i odeszła od kasy. Co najmniej dwie minuty czekaliśmy aż przyjdzie kierownik linii kas usunąć transakcję. Ogólnie kasjerka uprzejma. Kasa czysta. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie ta głupia sytuacja z doładowaniami.