Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Na dworze upał, a w sklepie H&M przyjemny chłodek klimatyzacji. Zajrzałam zainteresowana informacją o letniej przecenie. W sklepie było mało klientów, ale jeszcze mniej personelu. Jedna pracownica była przy kasie i obsługiwała klientów, a druga chodziła po sklepie i poprawiała ubrania na wieszakach, w ogóle nie interesując się klientami ani nawet nie patrząc na nich. W niektórych sklepach właśnie tak jest - pracownicy nie odróżniają się strojem od klientów, nie witają klientów, a jak klient czegoś potrzebuje, to nawet nie wie do kogo w sklepie ma się zwrócić o pomoc. Znalazłam koszulki w ciekawych wzorach i postanowiłam je przymierzyć. W przymierzalniach nie było klientów, w kabinach było czysto, nie było porzuconych ubrań. Był tu też wieszak/stojak na ubrania, z których zakupu rezygnujemy, nie trzeba więc wracać na sklep i wszystkiego odwieszać. Po przymierzeniu koszulek nie zdecydowałam się na ich zakup, skorzystałam więc z tego wieszaka do odwieszania ubrań. Przeszłam się jeszcze raz po sklepie, ale nic więcej nie przykuło mojej uwagi, skierowałam się więc do wyjścia.