Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Zauważyłam w witrynach sklepu Carry plakaty z informacją o przecenie -50%. Postanowiłam więc wejść do środka i się rozejrzeć. Sklep jest bardzo duży i przestronny. Wchodząc zauważyłam, że wewnątrz sklepu jest tylko kilkoro klientów. Dwoje pracowników przechadzało się po sklepie i przyglądało klientom, ale ani nie witali klientów (żadnego kontaktu wzrokowego, ani "dzień dobry"), ani nie proponowali pomocy, tylko pilnowali sklepu i ubrań. W sklepie był dosyć duży wybór odzieży, ale mimo 50%-wej przeceny ceny ubrań były raczej wysokie. Pewnie z tego powodu sklep nie przyciągnął zbyt wielu chętnych do zakupów. Ogólnie w sklepie było jasno, czysto, ubrania były uporządkowane i estetycznie rozwieszone na wieszakach. Również w przymierzalniach było czysto. Znajdował się tam pracownik pilnujący ilości wnoszonych ubrań przez klientów. Podsumowując - wysokie ceny i pracownicy traktujący klientów jak powietrze nie zachęciły mnie do zakupów w tym sklepie. Dodatkowo, w połowie sklepu było chłodno, a w drugiej połowie, w głębi panowało nieprzyjemne ciepło.