Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Za 3 miesiące kończy mi się umowa z firmą na dostawę TV i Internetu. Postanowiłem zorientować się co mogę z tym zrobić. Okazało się, że firma niestety nie dba o swoich klientów, ponieważ zaproponowali mi to co mam z 50% podwyżką. Postanowiłem więc złożyć rezygnację. Oczywiście telefonicznie się nie da. W Punkcie Obsługi Klienta kolejka na maksa. Koleżanka, która składała rezygnację miesiąc wcześniej czekała 2h. Jest punkt w Galerii Handlowej, ale nie przyjmują rezygnacji, bo tylko sprzedają. Pytam czy mogę wysłać faksem... Pan na infolinii powiedział, że nie wie jak POK w Lublinie się do tego ustosunkuje. Ale numeru do nich nie mógł mi podać, więc aby się dowiedzieć musiałbym pójść i odstać swoje. Skończyło się na tym, że wysłałem rezygnację pocztą. Moim zdaniem firma zapomniała, że o klienta trzeba czasem zawalczyć i parę spraw mu ułatwić. Może rozwiązanie umowy nie jest im na rękę, ale wrażenie zostanie. Cóż... teraz pewnie będą dzwonili co tydzień z nową propozycją. Tak duża firma w tak dużym mieście powinna mieć kilka punktów obsługi klienta, bo inaczej nie jest wesoło.