Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W piątek wieczorem (8 lipca br.) przeglądałem "Ofertę specjalną" Kauflandu, ważną od następnego dnia tj. od soboty ( 9.07. br.), Zainteresowała mnie oferta butów męskich ogrodowych. W sobotę z samego rana udałem się do Kauflandu. Wszedłem do marketu kilka minut po godzinie siódmej czyli zaraz po otwarciu. Szukałem butów ogrodowych na regałach z promocjami. Napotkaną pracownicę zapytałem gdzie znaleźć buty ogrodowe z oferty. Po chwili zastanowienia i bezradnego rozglądania się, zbyła mnie informacją: "na pewno buty znajdzie pan na regałach środkowych z promocjami". Szybko się oddaliła. W końcu niedaleko kas znalazłem regał z obuwiem z oferty. Na półce leżały rózne klapki i dwie pary butów ogrodowych męskich w rozmiarach 45. Inny klient, rozglądajacy się przy regale także za ogrodowymi butami, powiedział do mnie: "widocznie buty ogrodowe były wystawione wczoraj, skoro dziś są tylko dwie pary w rozmiarach dla słonia". Poszedłem do punktu informacyjnego. Pokazałem pracownicy ofertę specjalną i wskazałem poszukiwane buty. Zapytałem czy to jest możliwe, że buty są wystawiane w piątek, choć oferta jest od soboty. Pracownica potwierdziła to, mówiąc: "dziewczyny wystawiają towar już w piątek i buty mogły już "zejść". Po chwili dodała: " Może będą jeszcze donoszone" i wezwała przez mikrofon pracownicę nr 511. Niestety nie miałem już czasu na oczekiwanie.