Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Jestem klientka Multimedia od dwóch lat i niestety kolejny raz przekonałam sie, firma stara sie tylko na początku, przed podpisaniem umowy, a jak juz jesteś abonentem... to juz nie jest tak różowo:-( Pod koniec maja kończyła sie moja umowa na telewizje, niestety nikt nie był uprzejmy zadzwonić i poinformować mnie o tym, co oczywiście poskutkował wyższą wartością na FV. Fakt powinnam pamiętać kiedy kończy sie umowa, ale chyba przyzwyczaiłam sie, że inne firmy maja inne standardy i sporo wcześniej informują klienta o tym fakcie i przygotowują nowa ofertę ,ale nie Multimedia. Nie ma tez co liczyć na specjalne oferty dla klientów przedłużających umowę, takie bonusy dostają tylko nowi. Trochę z lenistwa przedłużyłam umowę, ale żałuję i przyszłym roku pewnie poszukam innej oferty w konkurencji.