Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Magiczna
Treść opinii: Placówka była czysta i schludna jak zawsze. Nie mogę też powiedziec nic złego na temat wygladu farmaceutek tam pracujacych. Jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Gdy odstałam juz w kolejce, farmaceutka poinformowala mnie, że jednego z leków wypisanych na recepcie nie mają na stanie, w związku z tym zamówiła mi go na następny dzień. Podczas rozmowy dopytywałam się, czy przepisane leki na kaszel mogą przyjmować dzieci poniżej 1 roku życia, ponieważ zdarzyło mi się juz wcześniej mieć przez lekarza przepisane leki dla corki, które mogli przyjmować jedynie dorośli. Farmaceutka poinformowała mnie, że nie ma ograniczeń wiekowych. Następnego dnia poszłam po zamówiony lek. Z telefonem komorkowym mierzyłam czas (dokladnie 8.15 min.), w którym sprzedająca poszukiwała syropu na kaszel, który zamówilam dzień wcześniej. Gdy go w końcu kupiłam, w domu w ulotce doczytałam się, że syrop ten rzeczywiście byl przeznaczony dla dzieci, lecz z alergią sienną i miał zmniejszać katar. O kaszlu nie było w niej slowa. Probowałam wytlumaczyć w aptece, lecz okazalo sie, że apteki nie przyjmują zwrotów towaru. Zatem po dwoch dniach wydałam pieniadze na lek, ktorego i tak nie mogłam podać dziecku, a u corki rozwineło się zapalenie oskrzeli. Uważam, że obsługa mogła mnie poinformować, na co jest przepisany lek, szczegolnie, ze dopytywałam, czy jest on przeznaczony dla małych dzieci i mówiłam, ze nasza pediatra ma tendencję do mylenia sie w wypisywaniu recept. Czas oczekiwania na zakup (na dodatek nietrafny) rownież uważam za zbyt długi - rozumiem, że czasami należy lek zamowić, ale już poszukiwanie go w samej aptece było zbyt długotrwałe. Tym bardziej, ze dla młodej mamy z płaczącym dzieckiem na ramieniu jest to dość istotne.