Opinia użytkownika: Opinia
Dotycząca firmy: PKS Kluczbork
Treść opinii: Przez kilka miesięcy jeździłam na bilecie miesięcznym linią Opole-Kluczbork - Wołczyn. W Kluczborku na Dworcu PKS (który nie jest wielkim dworcem) miałam przesiadkę, która planowo powinna trwać 5 min. Prawie codziennie autobus z Opola (relacja Opole-Uszyce) nie przyjeżdżał na czas do Kluczborka. Znając ten fakt prosiłam kierowcę o telefoniczny kontakt z trasy, z PKS Kluczbork, w celu informowania o opóźnieniu (autobus do którego się przesiadałam w Kluczborku był ostatnim kursem w tym dniu) Nie zawsze moja prośba spotykała się z akceptacją, a często wjeżdżając na dworzec PKS autobusem z Opola, widziałam przez szybę wyjeżdżający z dworca autobus, do którego powinnam się przesiąść. W związku z tym połowa mojego biletu miesięcznego nie była realizowana.