Opinia użytkownika: Opinia
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Cztery dni temu wybrałam się do tego sklepu w celu zakupu kabiny prysznicowej, która była w ofercie tej firmy. Po wybraniu odpowiedniej z ekspozycji sprzedawca poinformował, że tej właśnie kabiny nie ma na sklepie do sprzedaży. Na kupnie tej kabiny załeżało mi bardziej niż zprzedawcy na jej sprzedaniu, więc poprosiłam o sprawdzenie, czy w innym mieście, w sklepie Leroy są dostępne te kabiny i czy można je zamówić. Sprzedawca niechętnie sprawdził, zamówił. Kabina miała zostać dostarczona z najbliższego sklepu (ok 150km) za 3 dni, o czym sprzedawca miał mnie poinformować telefonicznie. Po długim oczekiwaniu na jakikolwiek telefon nt. dostawy, w umówionym dniu dostawy, pojechałam do sklepu (nie mieszkam w Opolu - jest to dystans 50km) okazało się, że dostawy nie ma i może będzie za kilkanaście dni. Poczułam się zlekceważona przez obsługę, musiałam nadto ponieść koszty związane z zamówieniem osób, do zamontowania kabiny, której de facto nie otrzymałam w ustalonym terminie, ani nawet nie otrzymałam informacji, że dostawa nie będzie możliwa w ustalonym czasie.