Opinia użytkownika: Marcin_1473
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Posiadam konto Inteligo i co miesiąc korzystam z usług banku PKO BP aby wpłacić gotówkę na konto. Jak co miesiąc przed wejściem modlę się żeby nie było kolejki. I niestety te modły nigdy nie skutkują. Kolejka jest zawsze. Ale to nie dlatego że mają dużo klientów, ale dlatego że obsługa kasowa zatrzymała się na czasach PRL. Ja mam za każdym razem wrażenie że te Pani robią Nam laskę że dokonują Nam wpłaty. Jest to jedna wielka parodia. Do samego konta Inteligo nie mam nic, ale obsługa klientów w banku PKO BP daje sobie sporo do życzenia.... Kolejnym mankamentem jest to, że w momencie kiedy jest się obsługiwanym mamy odczucie że kolejny klient stoi zaraz za plecami i patrzy na wszystkie szczegóły przeprowadzanej transakcji.... Ogólnie odradzam korzystanie z usług tego banku.