Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Toms

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: Od pewnego czasu mój Cyfrowy Polsat zaczął gorzej odbierać, obraz się przerywał a dźwięk trzeszczał. Postanowiłem, że zadzwonię na infolinię w celu zasięgnięcia opinii lub zamówienia reklamacji. Niestety Cyfrowy Polsat źle traktuje swoich klientów. Na infolinię nie mogłem się dodzwonić przez ponad pół godziny. Ale nie zniechęciłem się i w końcu uzyskałem połączenie z konsultantem. Konsultant po wysłuchaniu mojego problemu niewiele mi pomógł - kazał włączyć i wyłączyć tuner co wielokrotnie robiłem albo wyłożyć kartę. Nie miałem możliwości żadnej gwarancji, sprawa została nierozwiązana. Będę musiał wziąć specjalistę, który spojrzy na mój dekoder i go zdiagnozuje. Jest to straszne, że płacąc 50 zł miesięcznie do otrzymuję dobrej obsługi gwarancyjnej i doradczej. Może kiedyś będzie lepiej.