Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Yes

Treść opinii: Przechodząc obok salonu YES zatrzymałam się przy wystawie, na której były prezentowane wyroby z nowych kolekcji. Zainteresowałam się pierścionkami i weszłam do środka, żeby zobaczyć jakie jeszcze wzory są dostępne. Akurat w sklepie nie było żadnych klientów. Od razu po wejściu zostałam przywitana przez dwójkę pracowników, a gdy zaczęłam oglądać wyroby w gablotach, jeden z pracowników zaproponował mi swoją pomoc. Powiedziałam, że szukam pierścionka i pracownik wyjął z gabloty i pokazał mi kilka różnych wzorów oraz zachęcił do przymierzenia. Sprzedawca opisał cechy tych wyrobów, a także zaproponował obejrzenie bransoletek i kolczyków z tej samej kolekcji. W salonie był duży wybór biżuterii, produkty były pogrupowane - osobno srebro, złoto, diamenty. Wyroby były starannie wyeksponowane i dobrze oświetlone. Panował tu ład i porządek. Pracownicy byli schludnie ubrani i gotowi do pomocy klientom. Mimo iż nie zdecydowałam się na zakup, pracownik nie okazał mi zniecierpliwienia ani irytacji, tylko nadal pozostał pozytywnie nastawiony do mnie.