Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Wpadł mi w ręce kupon na kanapkę w Subwayu. Nigdy nie korzystałam z ich usług, ale że cena na kuponie była atrakcyjna postanowiłam wypróbować ich specjalności. Mimo, że byłam druga w kolejce, a pan przede mną akurat został obsłużony, nim zajęto się mną minęło sporo czasu. Do tego choć dziewczyna tam pracująca widziała, kto jest następny zamiast mnie zaczęła obsługiwać jakąś panią, która dopiero przyszła. Nie zareagowała na moje pretensje, że już tu długo czekam. Zignorowała mnie i w sumie powinnam stamtąd odejść na znak protestu, ale byłam głodna. W końcu zajęto się mną. podałam kupon, a dziewczyna dała mój kupon innej i ta od początku zaczęła pytać jaką chcę kanapkę, czy ma być sos itp. Czy tego jedna osoba nie może załatwić przy kasie? Przynajmniej kanapka była dosyć sycąca i stoliki czyste.