Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Winiary

Treść opinii: Winiary marka należąca do koncernu Nestle i obecna w mojej kuchni od kilku lat. Od kilku też lat jestem zarejestrowana w ich bazie jako członek Klubu Winiary. Do nie dawna w ramach tego programu był prowadzony tzw. sklepik Winiary gdzie za odpowiednią liczbę wartość kodów z opakowań można było wybrać sobie nagrodę z katalogu wydawanego rocznie potem kwartalnie by na koniec ofertę sklepiku całkowicie przenieść na stronę internetową a koniec końców sklepik z końcem lutego 2011 zlikwidować. I być może podeszła bym do sprawy z większym zrozumieniem gdyby dano mi szansę na wymianę zebranych do tego czasu kodów. Tak się nie stało, gdyż nagród w sklepiku pod koniec jego działania było tyle co kot napłakał. Szkoda że nie pomyślano o chociażby skromnych i symbolicznych upominkach na pożegnane jako podziękowanie dla stałych i wiernych klientów. Cóż. Nie to nie. Mam ponowny przykład spadku dbania o klienta czy też jak w tym wypadku konsumenta. Jedna rzecz jednak jak do tej pory pozostaje stała. Jest nią przesyłany kwartalnie magazyn „Kuchnia od Kuchni” czasem jak np. z ostatnim numerem letnim z dołączonymi produktami. Gazetka jest wydana na wysokiej klasie papierze, staranie zredagowana. Dodając do tego bardzo rozbudowaną stronę www wizerunek marki może i nie jest najgorszy ale mógłby by być znacznie lepszy.