Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Vip collection
Treść opinii: Przez ostanie dni padały dość ulewne deszcze i parasol był niezbędnym akcesorium, jeżeli chciało się wyjść z domu. Preferuję parasole składane, małe, ale są one niestety bardzo delikatne i szybko ulegają zniszczeniu. Tak się też stało z moim parasolem, druty zaczęły się w nim łamać. Przechodząc przez Galerię Krakowską, w drodze do pracy, zerkałam na sklepy, czy któryś nie ma w ofercie parasoli. I tak zauważyłam VIPa - na wystawie oprócz walizek i torebek stał też parasol. Weszłam. Wnętrze było uporządkowane, nie było elementów poprzewracanych, podłoga i produkty były czyste. Kolekcję parasoli dostrzegłam z daleka. Kiedy przeszłam przez sklep pracownica powitała mnie. Przez cały czas mojej wizyty stała za ladą, tylko z daleka doradzała mi odnośnie parasola, mówiła jakie są cechy parasoli, które oglądałam, ewentualnie jakie są różnice między nimi. Na każdym parasolu był metka z ceną. W końcu zdecydowałam się na jeden. Pracownica poinformowała mnie, że na parasole jest 2 lata gwarancji. Sprawdziła wybrany przeze mnie model i okazało się, że parasol jest dość wadliwy, otwiera się sam, nawet bez uruchomienia. Sprzedawczyni zapytała, czy taki wezmę, czy chcę inny. Wybrałam inny, zapłaciłam i wyszłam.