Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Udałem się do oddziału celem wykonania wpłaty na konto w GetinBanku. Do oddziału wszedłem ok 16.00, przede mną były 4 osoby, mimo że czynne były cztery stanowiska obsłuzony zostałem dopiero po 17.00. Wyglądało to tak jakby wszystkie Panie w oddziale czekały aby kolejka nie ubywała i nikt z nowych klientów nie przychodził (oddział czynny do 17.00), zamiast zajmować się klientami co chwilę poprawiały swój ubiór, wprowadzanie danych do komputera wyglądało tak jakby pierwszy raz w życiu widziały klawiaturę i nie wiedziały gdzie jaki klawisz jest... W momencie gdy minęła 17.00 i zamknięte zostały drzwi na klucz, nagle wszystkie zaczęły pracować w normalnym tempie i kolejka szybko skurczyła się...