Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: I stało się. Komisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na przejęcie Allianz Banku przez Getin Holding Na swoje nieszczęście w Allianz Banku mam swoje podstawowe konto ROR. Jakie było moje zdziwienie kiedy na drzwiach placówki przy Aleji Stanów Zjednoczonych przeczytałam iż z końcem czerwca została ona zamknięta. Dopisano informację że „zaprasza” się klientów do placówki Getin Banku która to jest w tym samym ciągu zewnętrznych lokali na parterze wielopiętrowego bloku mieszkalnego. Chciał nie chciał cofam się. Wchodzę do placówki. Tam na 5 stanowisk czynne są tylko dwa. Obydwa są przypisane do wszechstronnej pakietowej obsługi ,to znaczy zajmują się wszystkimi produktami oferowanymi przez bank. W tym i obsługą wpłat wypłat. 3 pozostałe stanowiska też pakietowe są bez obsady personelu. Przy biurkach po jednej stronie siedzą pracownicy, po drugiej, na zielonych tapicerowanych krzesłach klienci. Dwie panie jak się okaże tylko jedna z nich zainteresowana ofertą, druga jako towarzystwo dla tej pierwszej czeka na swoją kolej. No i mi przyjdzie poczekać . Ponad 20 minut. Po prostu skandal. Jak się okaże tylko pierwsze stanowisko wyposażone jest w drugi komtur z dostępem do systemu Allianz i tylko jeden pracownik jest przeszkolony z produktów wykupionego banku. Z tej przyczyny klienci Allianz banku są obsługiwani tylko godziny 16. Gdy już konsultant jest w końcu do mojej dyspozycji okazuje się że nie mogę wypłacić pełnej pożądanej kwoty. Wymagało by to wypłaty bilonem, a tego dysponent na tę chwilę nie posiada. Co prawda tłumaczy mi on że może przeprowadzić jakieś zasilenie czy coś takiego ale to wymaga czasu a tego już nie mam. Pan młody dość mężczyzna jest miły, cierpliwy. Tłumaczy mi wszelkie zawiłości związane z połączeniem się banków. Ubrany jest schludnie choć czarna marynarka tłoczona w delikatną kratkę plus koszula w cieniutkie kolorowe paseczki oraz jako dopełnienie krawat w kropeczki ni jak do siebie nie pasują. Wychodzę z placówki zła. W przeświadczeniu iż po pozbyciu się segmentu bankowego Allianz w cale nie pamięta o swoich klientach. Dla czego np. nie oddelegowano pracownika z zamkniętego oddziału do pracy w oddziale Getin? Trzeba jak najszybciej się z tej instytucji ewakuować.