Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Płyty w Empiku poukładane są alfabetycznie, co czasem ułatwia odnalezienie właściwego egzemplarza, zwłaszcza, że ktoś chyba cały czas czuwa nad porządkiem w tej kwestii. Obsługa jest miła, ale źle zorganizowana - okrągła kasa na środku sklepu sprawia, że kolejka nie jest jednoznaczna, a klienci wpychają się sobie przed nos, w czym pracownicy jeszcze pomagają próbując wybierać z kolejki osoby, które rzekomo czekają najdłużej. Sama dziś byłam świadkiem takiej sytuacji, kiedy jeden z klientów miotał się od kasjera do kasjera, tym samym wypychając z kolejki innych, bo kasjerka stwierdziła, że czeka on najdłużej i powinien zostać obsłużony właśnie w tym momencie. Poza tym jeden z pracowników bardziej skupiał się na rozmowie ze współpracownikami i komentowaniu nowego ochroniarza niż na rzeczywistej obsłudze, która szła bardzo wolno. Niemniej jednak oferta i asortyment są na tyle szerokie, że rekompensują te niedogodności.