Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep jest niedawno otwarty, urządzony nowocześnie, pomieszczony w nowym budynku, zaprojektowanym dla Biedronki. Przed sklepem jest duży parking, spokojnie mieszczą się na nim samochody klientów. W gablotach ustawionych przed sklepem aktualne plakaty z ofertą promocyjną Biedronki. Otoczenie sklepu czyste, bez śmieci i papierków, jedynie pod wózkami leżały papierki. Wewnątrz sklepu, przed wejściem na salę, leżały aktualne ulotki, „Inspiracje tygodniowe”. Palety w pierwszej alejce leżały w równej linii, podłoga była czysta. W sklepie był dostęp do półek i towaru na nich leżącego, żadne palety ani kartony nie zagradzały przejścia ani przejazdu. Na półkach były dołożone towary, nie było pustych miejsc. Do kasy były krótkie kolejki, po dwie osoby. Kasjerka sprawnie i szybko obsługiwała, pojawił się jednak problem z wydaniem reszty. Ja nie miałam drobnych, kasjerka pokręciła głową, pytała kilkakrotnie, czy naprawdę nie mam. W końcu wydała mi, ale narzekając, że zabieram jej wszystkie drobne. To nie pierwszy przypadek, kiedy pracownik Biedronki nie ma wydać reszty, szefostwo powinno bardziej się tym zająć.