Opinia użytkownika: Ewelina_2
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: podczas pierwszej wizyty z mężem w tym sklepie o godz 15.40 poprosiłam ekspedientkę która nas obsługiwała aby odłożyła mi 1 parę butów na 1/2 h. podczas powtónej wizyty podeszłam do sprzedawczyni i poprosiłam o podanie po raz kolejny tej pary a w zasadzie 1 buta, aby finalnie podjąć decyzję o zakupie. Pani w bardzo miły sposób powiedział żebym lepiej przymierzyła całą parę przed podjęciem decyzji po czym wyjęła ponownie buty i podała mi je do przymierzenia. po podjęciu przeze mnie decyzji o zakupie, ekspedientka zapakowąła buty i zapytała czy może chciałabym dokupić akcesoria do pielęgnacji. Ja odmówiłam. Pani zapytała w jaki sposób chcę zapłacić za buty, wybrałam płatość kartą - okaząło się że termional nadal nie ma łączności z bankiem, więc Pani znów grzecznie przeprosiłą mnie za niedogodności i zaproponowała podejście do 2 terminala. Na drugim terminalu nie była żadnych problemów. Po sfinalizowaniu transakcji podała mi zakupione buty, miło mnie porzegnała i zaprosiła na ponowne zakupy uśmiechając się do mnie.