Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Portal internetowy Getin Banku proponuje ciekawe oferty dla osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. Kilka miesięcy temu korzystałam z jednej z tych ofert, obsługa działała bez zarzutu. Na początku czerwca za pośrednictwem tego portalu wypełniłam wniosek w celu założenia kolejnej lokaty w Getin Banku. Niestety na odpowiedź czekam już miesiąc. W końcu maja miałam podobny incydent z założeniem lokaty w siedzibie banku, do którego zostałam skierowana za pośrednictwem pracownika portalu. Okazało się, że przekazano mi błędne informacje. Próbowałam skontaktować się z pracownikiem, który przesłał mi informacje sms-em. Niestety wszelkie próby kontaktu nie powiodły się, a pytania wysyłane droga sms-ową i prośby o kontakt pozostały bez odpowiedzi. W wyniku tego straciłam niepotrzebnie kilka godzin, nie mówiąc już o zdenerwowaniu.