Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W ostatnim czasie miałem okazję odwiedzić placówkę banku „ING” znajdującą się na ulicy Kościuszki w Katowicach. Celem mojej wizyty była potrzeba likwidacji jednego z rachunków oraz wpłaty walutowej na konto. Po moim wejściu zauważyłem, iż wszystkie okienka kasowe są zajęte usiadłem, więc na ławeczce i czekałem na swoją kolejkę. Jako, iż okienka były zamknięte dłuższy czas zostałem poproszony do stoiska zajmującego się obsługą klienta. Przedstawiłem swój problem, podałem dane osobowe i czekałem na zakończenie mojej sprawy. Przy sprawdzaniu danych do pracownicy obsługującej moją osobę podszedł kierownik banku. Przeprosił mnie, że przeszkadza w obsłudze, ale ma ważne pytanie do pracownicy. Zachowanie kierownika było bardzo taktowne i w dobrym tonie. Po krótkiej chwili pracownica wróciła do mojej sprawy. Obsługa poszła bardzo szybko. Na koniec pracownica zapytała mnie czy może mi w czymś jeszcze służyć. Podziękowałem i pożegnałem się. Pracownica była bardzo miła uśmiechnięta, dobrze zbadała moje potrzeby. Pracownica była kobietą w średnim wieku, długie blond włosy sięgały ramion. Wszyscy pracownicy nosili służbowe stroje; ciemne spodnie, jasne koszule oraz pomarańczowe dodatki w postaci krawatu oraz apaszki. Wizyta byłaby w pełni udana gdyby nie jeden szczegół, który był bardzo widoczny. Śmieci!. A konkretnie paragony, wydruki bankomatowe znajdujące się w przedsionku placówki, ( gdy wejdziemy do placówki w przedsionku znajduję się wpłatomat oraz bankomat), znajdował się tam, co prawda kosz na śmieci, ale był on już solidnie przepełniony. Plusy za obsługę i podejście do klienta minusy za śmieci. Lokalizacja dobra w centrum miasta, mały minus za brak parkingów.