Opinia użytkownika: Edgar_1
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Cioci właśnie kończy się lokata w jednym z banków i poprosiła mnie czy nie mógłbym sprawdzić oferty w jakiejś innej placówce.Przechodziłem akurat koło Getin banku więc postanowiłem wstąpić.Na początku szok i spory dyskomfort bowiem placówka nie posiadała klimatyzacji i po 5 minutach koszulka prawie dosłownie przylepiła mi sie do pleców.Nie wiem czy był jakis dystrybutor z wodą dla klientów gdyz zaraz zostałem poproszony do stanowiska w każdym razie obsługa nie zaproponowała bym się czegoś napił.Zachowanie i kompetencja pracownika równiez była na zadziwiająco niskim poziomie bowiem poza 1 ulotką nie otrzymałem żadnej notatki która by mi utrwaliła przedstawioną ofertę.Pracownik zadał tylko 1 pytanie jaka kwota i to było wszystko upierając się natomiast cały czas przy 1 ofercie.Na pożegnanie pracownik nawet nie wstał i z wyraźną ulgą pożegnał mnie.