Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: Po wejściu do sklepu ekspedientka stojąca przy drzwiach powitała mnie mówiąc "Dzień dobry". Podszedłem do półki z butami oznaczonej "Wyprzedaż", bo znalezieniu interesującego mnie obuwia poprosiłem panią stojącą obok półki o interesujący mnie rozmiar z wybranego modelu. Pani po krótkiej chwili przyniosła jeden but z numerem o który prosiłem oraz przekazała że przyniesie drugi but jeśli będzie dobry rozmiar. Wszystko z uśmiechem na twarzy. Po przymierzeniu drugiego buta podszedłem do kasy aby zapłacić. Powitała mnie Pani kasjerka po czym rozpoczęła finalizację transakcji. Czytnik kart nie mógł połączyć się bankiem dwa razy, pani przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację i zaproponowała że skorzysta z drugiego terminala przy drugiej kasie. Płatność w drugim terminalu przebiegła bez problemu. Pani zapakowała wybrane buty, zapytała czy potrzebuję pastę, środek konserwujący lub szczotkę do czyszczenia. Po odmówieniu poinformowała mnie o warunkach gwarancji, podziękowała za transakcję i pożegnała. Wszyscy pracownicy sklepu ubrani byli w jednolite czarne stroje. Półki z butami były czyste a buty stale układane przez ekspedientki. Pomimo deszczowego dnia, podłoga w sklepie była czysta. Zakupy zrobione z przyjemnością.