Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
Treść opinii: Chciałam w tym momencie ocenić funkcjonowanie internetowej obsługi czytelników przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną w Krakowie. Po pierwsze, duży plus za to, że taki system w ogóle jest wprowadzony i że funkcjonuje bez większych problemów, nie zdarzyło się nigdy, żebym nie mogła zalogować się na swoje konto. Kolorystyka strony jest stonowana, aż do przesady. Po drugie - minusy. System nie jest zbyt intuicyjny w obsłudze. Sporo czasu zajmuje mi znajdowanie różnych funkcji czy rozszyfrowywanie skrótów. System nie jest też zbyt przydatny, właściwie jedyną jego funkcją jest możliwość prolongaty książek. Mogę też sprawdzić, czy książka jest w bibliotece, ale nie mam możliwości zamówienia jej albo zarezerwowania. Jeżeli książka jest wypożyczona to nie mogę jej rezerwować, wiem tylko kiedy powinna zostać zwrócona. Nawet nie mogę sobie zapisać listy książek, które chciałabym pożyczyć, aby je potem znaleźć w bibliotece. Na początku miałam problem z zalogowaniem się. Loginem do systemu jest numer karty bibliotecznej a hasłem 4 pierwsze litery nazwiska. Szkoda, że nie ma na ten temat informacji na stronie biblioteki, powiedziała mi o tym jedna z bibliotekarek.